Focis Játék fejléc
Focis Játék indítása
Játék indítása

Kezdőoldal » Játékszabályok » Szimbólumok

Szimbólumok - Szabálykönyv


A játéktér, azaz a focipálya zónáiba elhelyezhető szimbólumok a következők:


A "kesztyű" a védőzónákba kerülhet. Minden lerakott +1 pontot jelent a zóna számára.


A "mez" a középpályára kerülhet. Minden , amit a felek leraknak ide, +1-gyel növeli a zóna pontszámát.


A "labda" a támadózónában elhelyezhető szimbólum. Minden +1 pontot jelent a zónája számára.


A "cipő"-ről kijátszója dönti el, melyik zónába kerüljön, hacsak erről a kijátszott kártya másképp nem rendelkezik. A -k +1 pontot jelentenek a zóna számára. 0 pont alá nem viheti egy zóna értékét.


A "síp"-ról kijátszója döntheti el, hogy az ellenfél melyik zónájába rakja. Minden lerakott semlegesít egy -t, -t, -t vagy -t, azaz elveszi az azok által adott +1 pontot az zóna pontértékéből. Ha több a , mint az előbb felsorolt szimbólumok a zónában, a pontszám nem változik. Ilyen esetben a későbbiekben lerakott -k, -ek, -k vagy -k által adott bónuszra lesznek ezek a -ok hatással.


Az alábbi szimbólumok pedig nem tartoznak az alap szimbólumok közé, kijátszásuk csak kevesebb, speciális kártyával lehetséges, melyeknek szövege nagyjából tartalmazza is a szükséges információt.


Ha ilyen kerül egy zónába, a zóna pontértékét csökkenti eggyel. A pontszám így 0 alá is mehet.


Minden egyes ilyen szimbólum a zóna pontértékét növeli eggyel.


Egyetlen kártyával kijátszható, ez a Szerencse. Zónájának +1 pontot ad, viszont zónát válthat a fázisok közt.


Az "érme" kártyacsomagokból kerülhet elő jutalomként és a Piactéren levásárolható. Előfordulhat minden szimbólum a kártyákon is, amilyen pl. Drukker vagy a Fizetésemelés.


A mérkőzések elkezdéséhez bizonyos mennyiségű "idő"-re van szükséged. Ezt jelzi ez a szimbólum. Ha mérkőzésbe kezdesz, fogy, 15 percenként pedig visszatöltődik belőle 1. Van olyan kártya, amin megtalálható ez a szimbólum, ilyen pl. az Állóképesség.


További játékszabályok